Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Årets bloggning...

Kategori: Böcker

Ja inte har det startat bra inte.
 
Men läsningen går bättre.
Dock har jag ju varit dålig på att verkligen recensera vad jag läser och lyssnar på.
 
Den senaste veckan har jag faktiskt läst hela 7 böcker, på engelska.
Jag har alltid varit "rädd" för att läsa på engelska och trott att jag inte skulle förstå och nu när jag har börjat, ja nu kan jag verkligen inte sluta.
Läser det mesta i e-bok form, då tar det ju ingen tid att få hem några böcker.
 
Jag har läst ut en harlequin-serie vid namn Pregnancy and passion av Maya Banks.
 
 
 
Älskade verkligen denna serie.
Bra och enkelt skrivet, inte alls svårt att förstå.
De 4 männen i böckerna är vänenr så man får liksom inblick i de andra böckerna typ "vad hände sen".
 
 
Jag håller även på med serien Marriage to a Billionaire skriven av Jennifer Probst.
 
 
 
I den här serien har jag den 4e och sista boken kvar. 
Håller den samma kvalitet som de andra tre har gjort så är nog det här en av de bästa serier som jag någonsin satt tänderna i måsre jag säga.
 
Jag lider av sömnbrist denna veckan, och har offrat hushållsarbete och andra sysslor bara för att jag varit tvungen att "bara läsa en sida till..."
 
Nästan så jag ångrar att jag inte kan läsa alla böckerna för första gången igen...
 
Nu ska jag nog lägga mig, och sova. Tror jag skippar att börjar läsa i kväll, för jag känner att jag behöver mer än 3 timmars sömn i natt....
 
 
Sov Gott!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: