Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

En bok

Kategori: Böcker

Hittade en lista inne hos Cissi som hon i sin tur hittade hos tjejerna på Bokhora.
Eftersom jag älskar såna här listor så tänkte jag med besvara den.
 
En bok!

En bok jag inte kunde släppa: 
Det är många böcker jag läst i år som jag inte kunnat släppa när jag började men den som stannat kvar även efter den är utläst här Solviken. Vilken bok!

 En bok som fick mig att gråta: 
I kroppen min, utan tvekan den mest sorgsna bok jag läst.

 En bok som fick mig att skratta: 
Oj, även här finns det några att välja på men den jag tyckte mest om måste varit Rapsbaggarna.
 
En bok som lärde mig något nytt: 
I kroppen min, måste nog bli svaret här. Den har lärt mig att man ska ta tillvara på det man har för man vet aldrig när det är slut.

En karaktär jag minns: 
Bröderna Henning och Albert i Rapsbaggarna. helt klart. De fick mig att både skratta och le igenkännande.

En karaktär som jag skulle vilja träffa: 
Jag skulle vilja träffa tanerna Maggan, Susanne och Rebecka i Sonjas sista vilja.

En karaktär som jag vill säga ett och annat till: 
Gideon och Eva i Crossfire-serien.

En bok jag vill flytta in i: 
Solviken, utan tvekan! 

En bok jag spillde kaffe/ mat/ glass/ solkräm på: 
Oj, kaffe, vatten och pankakssmet finns nog på en del böcker ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: