Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

För Dig Nära

Kategori: Böcker

 
"Ängel, jag skulle känna igen dig bland miljoner. Jag hittade dig en gång. Jag kommer alltid att htta dig."
 
Baksidetext; 
 
Från det första ögonblicket när jag träffade Gideon Cross såg jag nogot i honom som jag behövde. Någor jag inte kunde motstå. Jag såg hans mörka och skadade själ - så lik min egen.Jag drogs till honom, jag ville vara med honom för att överhuvudtaget kunna fungera.
 
Ingen ver hur mycket han riskerade för min skull. Hur mycket jag hotats eller hur mörk skuggan av det förflutna skulle bli.
 
Vi försökte trotsa oddsen. Vi skapade våra egna regler och överlämnade oss helt till känslan av att vi hörde ihop, att vi tillhörde varandra...
 
Vi får fortsätta följa Eva och Gideon. Hur de stjäl stunder för att få vara tillsammans eftersom ingen får veta att de ses på grund av händelser som har med det för flutna att göra.
Jag vill verkligen inte berätta för mycket om handligen och tänker inte göra det.
 
Men det jag kan berätta är att precis som de två första böckerna så är denna lika fängslande.
Den är lika svår att släppa och man slås verkligen omkull av kärleken och beroendet dessa två människor har till varandra, att inte kunna andas utan den andre. Det är bara så romatiskt och varje flickas dröm tror jag. 
 
Jag måste säga att jag fastnat för en annan karaktär i boken och det är Cary. Han är verkligen helt underbar även om han är förstörd på många sett precis som Eva och Gideon.
Vem skulle inte vilja ha en sådan vän, som liksom alltid finns där och inte dömmer?
 
Ja, om ni inte förstått det så får även denna bok en 5 av 5.
Jag älskar verkligen dessa helt oemotståndliga böcker och har varit inne på Sylvia Days sida.
Där har jag läst mig till att en del 4 är på väg, och jag hoppas verkligen att den komemr till våren.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: