Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

För Dig Sedd

Kategori: Böcker

 
 "Han var punktlig, som vanligt. Jag satte datorn i viloläge och plockade ihop mina saker medan han pratade med Mark om hur det gick med kampanjen för Kingsman Vodka. Jag sneglade på Gideon i smyg. Han såg så ståtlig ut, lång, slimmad och muskulö, i sin mörka kostym och förde sig som om inget berörde honom, och ändå hade jag sett honom bli oerhört sårbar."
 

Baksidetext;
 
Gideon Cross. Vacker och perfekt på utsidan, men skadad och plågad på insidan. Han var mitt ljus. Han kunde ge mig de mörkaste upplevelserna. Jag kunde inte hålla mig borta. Jag ville inte. Han var min drog... alla mina drömmar... min.
 
Mitt förflutna var lika svart som hans. Jag var lika trasig. Vi skulel aldrig kunna fungera tillsammans. Det var för smärtsamt... förutom när det var perfekt - de där stunderna när vår kärlek trängde undan alla problem och svartsjuka.
 
Vi var bundna till varandra. Och vår passion skulle ta oss bortom allt vi tidigare frott om oss själva och livet...
 
 
För dig sedd är ju den andra delen i Crossfire-serien av Sylvia Day.
Oh, vilken bok, det bara sprukar känslor i den och det går verkligen inte sluta läsa när man väl börjat.
Den är intensiv och känslorna mellan Eva och Gideon verkligen sprakar.
JAg hade som sagt lika svårt att släppa den här som med den första när jag väl börjat och skulle vara läsa ett kapitel när jag la mig. Det slutade i 114 sidor och en väldigt trött småbarnsmamma dagen efter. Men den här boken är verkligen värd sömnbrist och behovet av 2 extra koppar kaffe.
 
JAg hann bara läsa ut den innan jag fick klicka hem nästa...
 
Boken får 5 av 5 av mig och är det någon serie jag rekomenderar för hopplösa romantiker så är det denna.

Kommentarer

  • CissiG säger:

    Låter som något som jag får längta lite efter då =)
    Kram Cissi

    2013-11-14 | 20:37:36
    Bloggadress: http://cissigrip.blogg.se
  • Caroline - Bland böcker säger:

    Jag har nyligen läst första boken i serien och ser fram emot att få fortsätta med denna :)

    Svar: jag har läst alla 3 delarna och ser fram emot fortsättningen ;)
    Thette

    2013-11-15 | 00:43:02
    Bloggadress: http://www.blandbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här: