Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Onsdag...

Kategori: Böcker

Det är redan Onsdag, Herregud vad veckorna går fort.
Tisdag nästa vecka blir min lilla bebis 1 år och han är ju inte längre någon bebis.
Far runt överallt och, skrattar, vinkar och busar med storebror.
 
De senaste dagarna har jag faktiskt inte fått så mycket läst, hittar liksom ingen ro om dagarna och är för trött om kvällarna.
Men jag har 2 böcker på G, en ljudbok och en E-bok.
 
Jag lyssnar just nu på:
 
(Uppläsare Stefan Sauk)
 
Jag tycker den är smårolig och har liksom fastnat för bröderna Henning och Albert.
Är bara på kapitel 6 och har ju en bit kvar.
Ska bli kul att få fortsätta lyssna.
Tycker att Stefan Sauk passar bra att läsa den, han passar liksom texten på nåt sätt.
 
Jag läser även boken:
 
 
Det är ett Recex jag fått.
Den är lättläst och man fastnar redan från början i den och vill fortsätta läsa och se var de är på väg och vad som verkligen hänt Jenny.
 
 
På sängbordet ligger 4 recex till att sätta tänderna i bara jag blir klar med dessa.
Ja rapsbaggarna är ju inget recex men kunde inte låta bli att börja lyssna på väg till dagis för hämtning häromdagen.
 
Det får nog bli lite mer läsning innan jag somnar om kvällarna.
Vad läser ni andra  just nu?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: