Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Ett tunt blått streck av Jenny Leeb.

Kategori: Böcker

 
 
 
Den handlar om Ellen, inköpschef på kanal 5 och som är en ständig singel.
Jens är sveriges hetaste progamledare och i veckopressen skrivs det om honom och kollegan Tess, men att deras förhållande knakar i fogarna är det ingen som vet.
 
Något som ingen annan vet är att Jens och Ellen brukar ses då och då.
De brukar följa med varandra hem efter någon fest i bland och det har pågått i flera år. Absolut inget seriöst.
 
Jens och Tess har ett avbrott i sitt förhållande när Jens och Ellen träffas på kristallgalan och Ellen följer med honom hem för en natts äventyr.
Ellen smyger därifrån på morgonen innan Jens vaknar och de ses inte på flera veckor.
Tillslut bestämmer sig Jens och Tess för att satsa på sitt förhållande på allvar och i samma stund som de gör det så får Ellen veta att hon är gravid med Jens barn...
En oväntad men inte helt oönskad graviditet....
 
 
Den här boken räknar man nog in i genren Chicklit.
Och jag bara älskade boken från första meningen.
Jag sträckläste den verkligen och hade så svårt att lägga den i från mig att jag bar den med mig var jag än gick här hemma.
 
Det här är inte Jennys första bok, men den första jag läser av henne.
Ser fram emot att läsa hennes andra böcker.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: