Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

För dig blottad

Kategori: Böcker

 
 
"Jag satte mig på huk och sträckte ut handen för att fånga in ett sista vilsekommet mynt då min blick föll på ett par svarta oxfordskor under ett par välskräddade svarta byxben. Jag hejdade mig i väntan på att mannen skulle flytta på si, och när jan inte gjorde det lät jag blicken fortsätta sin vandring uppåt. Redan den skräddarsydda svarta kostymen var snygg, men innehållet..."
 
Baksidetext:
 
"Han var vacker, farlig och väldigt het. Jag drogs till honom som jag aldrig dragits till någon tidigare.
Jag längtade efter hans beröring som om den var en drog, trots att jag genast förstod att han skulle göra mig olycklig. Jag försökte undvika och avvisa honom. Med tanke på min historia hade jag inte plats för en man i mitt liv. Men han såg hur mycket jag ville ha honom och det utnyttjade han lätt...
 
Gideon flrstod. Han hade egna demoner. Och vi skulle bli varandras speglar, reflektera varandras värsta mardrömmar... och drömmar.
Hans kärlek förändrade min, och jag bad om att det förflutna inte skulle förstöra allt."
 
Ohh, vilken bok säger jag bara. Jag var fast redan från första början och kunde verkligen inte släppa boken, ville bara läsa mer. 
Den är djärv, sexig och man kan verkligen känna hur luften vibrerar mellan Eva och Gideon.
Den har allt, den har oförutsedda svängar men även förutsägbara på sina ställen.
 
När jag har läst recensioner om den här har jag läst att många tycker det är en dålig kopia av 50 nyanser böckerna.
Men jag håller inte med. 
Visst, Gideon är snuskigt rik, han har et ttrasigt förflutet och ett stort kontrollbehov, men även Eva har ett riktigt trasigt förflutet och behov av att få känna kontroll.
 
Jag tycker att boken häller precis lika hög klass som böckerna om Mr Grey, om inte högre.
 
Gillade man "50 nyanser av honom"MÅSTE man verkligen läsa "För dig blottad".
 

Den här boken får helt klart en 5/5 av mig och jag väntar med spänning på att nästa del dimper ner i brevlådan.
 
 

Kommentarer

  • CissiG säger:

    Nu vill jag ju läsa den ÄNNU mer!!!
    Kram Cissi

    Svar: Ja det tycker jag verkligen du ska göra :D
    Thette

    2013-10-23 | 12:45:19
    Bloggadress: http://cissigrip.blogg.se
  • Johanna Järvenpää säger:

    Jaha lika bra att beställa du har ju haft rätt hittils :)

    Svar: Läser du den inte så kommer du missa nåt ;)
    Thette

    2013-10-24 | 13:59:34
    Bloggadress: http://cumgranosalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: