Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Söndagens smakbit!

Kategori: Böcker

 
 
 
Veckorna bara springer förbi, redan söndagkväll och jag har inte ens varit inne på bloggen på hela veckan! 
Fy på mig känner jag faktiskt.
 
Jag har ägnat veckan åt att söka jobb, ta hand om sjuka barn och att läsa.
Jag har den senaste veckan läst hela 7!! böcker.
 
Ja Hushållsarbete, blogg och tv tittande har fått stå åt sidan men det är vad jag har behövt tror jag...
 
Som sagt, Söndag betyder smakbites dags hos flukten fra virkeligheten och eftersom jag i går kväll avslutade en bok och inte påbörjat någon ny så kommer smakprovet från den senaste jag läste.
 
Boken heter The Marriage Misstake och är skriven av Jennifer Probst.
Den är del 3 av 4 i en serie.
 
 
 
 
He stared at this woman he didn´t know anymore."I´m looking out for your career. I told you many times American men are different. I want you to be careful. Capisce?"
"You disrespect me more then any man wanting to get me into bed, Max," Tiny puffs of breath escaped her lips, but she remained in control.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: