Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Jag har inte slutat läsa...

Kategori: Böcker

Nej, utan böcker skulle jag nog inte kunna vara allt för länge, men att finna tiden till att orka blogga om vad jag läser har jag heller inte kunnat göra.

Hösten 2014 har varit tuff psykiskt för mig och det har lett till att jag nu är sjukskriven medan jag åkt på någon form av utmattningsdepression med ångestattacker.
Men slutat läsa har jag verkligen inte gjort och jag hoppas att jag inom de närmsta dagarna kommer kunna redovisa några av de 11 böcker jag redan läst det här året.

Utmaningar för i år har jag valt att hoppa över, om jag inte känner längre fram att jag vill hoppa på någon.

Den ända utmaning jag har gett mig själv är att 2015 ska jag läsa 105 böcker.

2015 satte jag 100 böcker som utmaning och jag klarade av att läsa 109 stycken, så jag ser hoppfullt på att klara av mina 105 i år.
Jag ligger ju redan 3 stycken före i målet enl. goodreads.
Det ger verkligen hopp om att låret ska klaras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: