Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Januari Månad...

Kategori: Böcker

Ja, under januari månad hann jag då med 12 böcker och noveller.
Sjukskriven som jag är och har fått order om att göra sånt som får mig att må bra och slappna av så har jag mest tittat på serier och läst böcker ;)
 
De jag har läst är:
 
1. Talk Me Down (Tumble Creek #1) av Viktoria Dahl
2. Knight (Unfinished hero #1) av Kristen Ashley
3. A Night To Remember av Eva Vaughn
4. The Rocker That Holds Me (The Rocker #1) av Terri Anne Browning
5. Belong To You (Cole #1) av Vi Keeland
6. Made For You (Cole #2) av Vi Keeland
7. 'Til Death ('Til Death #2) av Bella Jewel (Läste den första delen i November)
8. Engaging The Boss (Heirs of Damon #3) av Noelle Adams
9. Holding Out (Hawks Motorcycle Club #1) av Lila Rose
10. The Unwanted Wife (Unwanted #1) av Natasha Anders
11. A Husband's Regret (Unwanted #2) av Natasha Anders
12. His unlikely Lover (Unwanted #3) av Natasha Anders
 
Så här många böcker och noveller har jag nog aldrig läst på en månad förut.
Tror inte jag kan hålla den takten uppe men om jag ska nå mitt mål mäste jag i snitt läsa 8 böcker i månaden så vi får väl se var det slutar.
Det är ju långt kvar till December som tur är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: