Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

mera böcker

Kategori: Böcker

När jag kom hem igår så låg det en avi innanför dörren.
jag hade ett paket att hämta ut för det hade inte gått ner i brevinkastet.

så i dag hämtade jag och lillebror det när vi lämnat av storebror på dagis.

Nu är det dags att sätta fart med läsningen som har fått stå åt sidan när jag haft annat att göra.
Men istället för ett meningslöst tv program så får nog boken göra mog sällskap med ett par ljus och en kopp te ikväll.



Kommentarer

  • Caroline - Bland böcker säger:

    Skulle kunna tänka mig att läsa samtliga dessa, och helst Sheila O'Flanagans... Den har jag varit sugen på sedan den kom ut!

    2013-12-10 | 14:26:45
    Bloggadress: http://www.blandbocker.blogg.se
  • Björn Amby säger:

    Hej, jag kollade lite på din blogg och undrar om du är intresserad av att recensera min bok - Ambassadören? Jag har redan fått en del feed-back från läsare och två vanliga kommentarer är, ”Jag gillar inte science fiction men den här var verkligen bra!” och ”Det är inga små ämnen som avhandlas!” Visserligen finns det några typiska scifi-attribut i boken men fokus ligger på en helt annan och mer existentiell fråga: Har människan en moralisk rätt att leva på Jorden med tanke på rovdriften av naturresurser och oförmågan att hålla fred. Gå gärna in på hemsidan och läs vad andra tyckt. Där finns också mer information om boken. http://www.amby.se/sagtom/sagtom.htm Ambassadören finns tillgänglig både som e-bok och pappersbok. Hör gärna av dig/Med vänlig hälsning Björn

    2013-12-10 | 15:40:46
    Bloggadress: http://www.amby.se

Kommentera inlägget här: