Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Analfabeten som kunde räkna

Kategori: Böcker

 
Tack vare Piratförlaget så fick jag chansen att läsa denna bok.
Men tyvärr var det verkligen ingen bok för mig att läsa. Jag blev riktigt besviken och jag hatar verkligen att inte läsa ut böcker hur dåliga de än är men den har kunde jag bara inte läsa klart.
Jag tyckte den var jobbig, och anledningen till att jag läser mycket är mycket för att få fly mina egna tankar och gå helt upp i en bok.
Den här boken hjälpte mig inte att förskjuta mina tankar, flera gånger under lästidens gång så tappade jag bort mig i texten och fick läsa om för att jag inte kom ihåg vad jag läst eller ens förstått vad det stod....
 
Jag älskade verkligen Hundraåringen men den läste jag inte, jag lyssnade på den.
Så jag kommer ge även denna chansen som ljudbok.
 
Den här får faktiskt bara 1 av 5 från mig.
Men jag hoppas att ljudboken kan förändra den bilden jag fått av boken.

Kommentarer

  • Caroline - Bland böcker säger:

    Jag förstår dig! Den här boken började jag med förra veckan, men fick tyvärr ge upp...

    2013-11-06 | 17:35:56
    Bloggadress: http://www.blandbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här: