Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

På ett Villkor

Kategori: Böcker

Jag var bara 13 år när jag fick min första harlequin bok. Eller rättare sagt fick jag en hel papperspåse av min ena moster.
Ända sen dess har jag varit fast. Jag älskar verkligen att läsa harlequin böcker och hur lästrött jag än blir så kan jag alltid läsa dessa böcker!
Många tycker de är dåliga just för att de är så förutsägbara och alltid har ett lyckligt slut, men det är det som jag gillar mesta med dem. Att få följa med in i en värld där det slutar lyckligt, vad är det för fel på det?
Underbart i mina öron!
 
Så gissa om jag blev glad när det damp ner ett stort kuvert med 3 recensionsex från Harlequin.
 
Boken jag hunnit läsa ut är:
 
På ett villkor av Nora Roberts.
 
 
om boken:
 
Hon har ärvt etthundrafemtio miljoner dollar! Men allt Pandora McVie vill är att få sin farbror tillbaka. Och att bli av med sin medarvtagare, den enerverande Michael Donahue. Men det ingår inte i planen, enligt testamentet måste de bo under samma tak i sex månader för att få ut arvet. Och även om Pandora inte går med på det för pengarnas skull så vet hon att det är vad hennes farbror hade velat. Inom bara en vecka är de därför isolerade tillsammans uppe i Catskillsbergen, och snart börjar märkliga saker att hända. Men det märkligaste av allt är den motvilliga attraktion hon känner till mannen som kan vara den som försöker få henne att försvinna ...
 
 
Nora Roberts tycker jag är ett säkert kort när det gäller dessa böcker. I de böcker jag läst har hon alltid Levererat!
Och självklart gör hon det i denna med. Hon får alltid in allt, och då menar jag allt, kärlek, spänning och intriger,
I mina ögon är hon en av de bästa författare jag läst.
 
Betyget blir självklart en 5 av 5.
Tack Harlequin för underbar läsning!
 
 
De 2 andra böckerna jag fick var:
 
 
Lord Montagues älskarinna av Carole Mortimer
Den ingår i deras Historiska sortiment.
Ett sortement jag faktiskt inte läst så mycket ur.
 
 
Fångade Själar av Rachel Vincent
Denna är från deras Paranormal romance sortiment och det har jag inte läst någon bok ifrån så ser fakriskt fram emot att få läsa något nytt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: