Thesas Bokhylla

"Just one more page..."

Sonjas sista vilja

Kategori: Böcker

 
 
Om boken:
 
Det tillhörde ovanligheterna att en död kvinna låg utanför entrén till Åhléns, men Sonja Gustavsson hade aldrig varit en särskilt vanlig kvinna. Hon hade inte planerat att dö mitt i Farsta centrum, men om hon vetat att det var där det skulle ske hade hon inte haft något emot det.

Däremot hade hon planerat allt för sina väninnor, Maggan, Rebecka och Susanne, som chockas rejält av hennes testamente. De får dela på allt alla miljoner och alla spännande investeringar. Men först måste de uppfylla vissa villkor Vill de och kan de göra Sonja till viljes?
(Text lånad från Adlibris)
 
Vilken bok! Herregud.
Jag som legat sömnlös en hel del nätter på sistonde kunde verkligen inte somna när jag väl började lyssna på den här boken.
Jag var helt fast från de första orden ända till de sista.
Det här är en bok med ett sådant äventyr för vänninorna att det bara inte går att sluta lyssna.
 
Jag kan inget annat än ge Åsa Hellberg 5 av 5 för denna underbara roman.
I skrivande stund kan jag även avslöja att jag lyssnat färdigt på uppföljaren, Sonjas Hemlighet, men recension om den kommer så klart i ett annat inlägg.
 
Är det någon bok ni ska läsa eller lyssna på så är det denna, ni komme rinte bli besvikna!

Kommentarer

  • Åsa Hellberg säger:

    Tusen tack för det fina betyget!
    Önskar dig ett fortsatt härligt bokår,
    varma hälsningar Åsa Hellberg

    Svar: Tack så mycket :D Det var med glädje jag lyssnade på andra boken med och som jag nu ser fram emot att nästa bok ska komma ut :D
    Thette

    2014-01-03 | 10:16:34
    Bloggadress: http://hellbergcoaching.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: